نشت گاز و انفجار منزل مسکونی ۲ مصدوم بر جای گذاشت+تصاویر تیراندازی در کازرون ۵ مجروح برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس مشهد دلایل احساس سردی پا در فصل‌های گرم سال چیست؟ پلمب کارگاه آب‌میوه تقلبی | مردم به کد ده‌رقمی استاندارد توجه کنند کشف محموله ۴۱ کیلوگرمی موادمخدر در شهرستان رشتخوار راهنمای جامع رزرو هتل‌های و هتل‌آپارتمان در مشهد بیماران دیابتی عسل مصرف کنند جان‌باختن ۶۱ نفر بر اثر حوادث جوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ جویدن ناخن یک اختلال وسواسی است که باید درمان شود مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی تغییر کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۶ خرداد ۱۴۰۳) | هوای خراسان رضوی تابستانی می‌شود دستگیری ۳ سارق بعد از دستبرد میلیاردی به شرکت ساخت‌وساز مسکن ملی در مشهد + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید (۶ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد، پل رسالت و سه‌راه خیام (۶ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۶ خرداد ۱۴۰۳) چگونه یک همسایه محبوب باشیم؟ | راهکارهای برای زندگی بهتر در آپارتمان برخی استادان، دانشجویان و پژوهشگران را استثمار می‌کنند! پشت پرده پخت نان بی‌کیفیت | سود بیشتر با فروش نان بیات به دامداری
سرخط خبرها

«پیروز» در تهران سرد چه می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۴۵۹۲۶
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
«پیروز» در تهران سرد چه می‌کند؟
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به وضعیت جسمانی مناسب«پیروز» درباره محل استقرار او گفت: این گونه از آغاز فصل سرما در اتاقک‌های تعبیه شده در محوطه فضای باز سایت یوز حضور دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ غلامرضا ابدالی اظهارداشت: درباره محل استقرار «پیروز» به علت سرمای هوا و بارش برف و باران اظهار کرد: از گذشته در محوطه فضای باز سایت یوز پردیسان آلونک‌های کوچکی برای گذراندن سرما در فصل زمستان برای حیوانات تعبیه شده‌ است. «پیروز» نیز با شروع فصل سرما شب‌ها در همین آلونک‌های مخصوص می‌خوابد.

وی درباره وضعیت جسمانی «پیروز» به علت برودت هوای سرد اظهارکرد: پیروز شرایط جسمانی خوبی دارد. از قبل به حضور در فضای باز عادت کرده بود اما اکنون نیز باید بتواند خود را با شرایط وفق دهد. پیروز با شروع فصل سرما خود به خود به سمت آلونک‌های تعبیه شده در سایت هدایت شد و مشکلی نیز ندارد.

سایت توران در برف چه می‌کند؟

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش سازمان حفاظت محیط زیست درباره وضعیت سایت توران در سمنان - که محل نگهداری یوزپلنگ‌های در اسارت است-  در پی بارش‌های زمستانی گفت: یوزهای ما چند سالی است که در سایت توران در تمامی فصول حضور دارند. تجارب متفاوت در مراحل مختلف هر فصل را تجربه کرده‌اند و تدابیر لازم برای آن سایت نیز اندیشیده شده است‌. در این سایت نیز تاکنون مشکلی نداشته‌ایم.

جفت‌گیری دوباره «ایران» و «فیروز»

ابدالی در پایان در واکنش به خبر منتشر شده مبنی بر جفت‌گیری دوباره «ایران» و «فیروز» در این فصل اظهار کرد: باید بررسی‌های بیشتری را برای این موضوع انجام دهیم. در صورت نتیجه‌گیری اطلاع‌رسانی خواهیم کرد اما هنوز قطعیت این موضوع مشخص نشده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->